понеделник, 30 май 2022 г.

Импулс за споделяне преди Новолуние в Близнаци

 


Новолуние в Близнаци. И ретрограден Меркурий. Време да бъдем искрени и да споделяме истината. И също да се насочим навътре. Във Високите вибрации Близнакът комуникира и споделя.
Хайде време ми е да се престраша да си споделя и аз:

Още преди няколко години в йога обществото бях попитана дали не съм станала Дъновистка, понеже се обличам в БЯЛО.
Вчера един човек, който ми разгледал снимките ми зададе същия въпрос.

На всички отговарям: Не съм Дъновистка, но играя Паневритмия и ми харесва да се срещам с хора от това общество.
Резонират ми вибрациите им.
Не бих искала да си поставям какъвто и да е етикет като Йога учител (Преди няколко години отказах да се присъединя към семейството на Сатянанда йога учителите, точно поради тази причина.)
Дълги години бях искрено сериозно, изцяло, напълно, единствено отдадена на Сатянанда йога традицията. Това беше моето семейство, моят брак, моят обет за вярност. И бях щастлива, удовлетворена, научих много, израснах, свързах се с личната си сила.

ЗАТВОРИХ ТОЗИ ЦИКЪЛ.

Сега искам свободно и необвързано да общувам по човешки със сродни души без да съм член на институции, организации, Гуру духовни традиции.
Май винаги съм го искала, но вътрешното ми дете не ми е позволявало.

От няколко години искам да се свързвам с Източника
единствено с посредничеството на МОЕТО ВИСШЕ АЗ.
Искам да се науча да бъда автентична.
Искам да съм в служба когато и където ме призове енергията без да съм длъжна да се закотвям.
Искам да имам смелостта да казвам НЕ с уважение и Да само тогава, когато почувствам импулс, а не защото така бих получила одобрение.  

ИСКАМ ДА СЕ НАУЧА ДА ОБЩУВАМ КАКТО С ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ ДУХОВНО ОРИЕНТИРАНИ ХОРА, ТАКА И С ДРУГИТЕ, КОИТО ЖИВЕЯТ В МАТРИЦАТА и им харесва да си живеят така. Някои ги наричат неосъзнати или Непробудени.


Скоро срещнах един човек, който пие ракия, яде месо, пуши цигари и беше много по-духовен от повечето ми познати в духовните среди. Преди бих го зачеркнала на минутата. Сега го приех и съм съвсем ОК с това. Много ме активира този човек и ми помогна да се освободя от една от многото ми заблуди.

Малко преди това друг човек ми каза, че имам предубеждения към него заради това, че живее съвсем различен от моя стил на живот; слуша музика, която не харесвам и това направо така ме центрира, че ме прати в състояние да осъзная къде съм всъщност и колко струвам. Този човек също много ми помогна по отношение на това да си позволя да бъда смела, но и уязвима, наранена, да открехна сърцето си и да изляза от зоната си на комфорт.  

На последната ни среща на групата ВИСОКИ ВИБРАЦИИ се явиха няколко дами с ярко червени рокли. Нямам си такава все още. Успях да си купя една в по-тъмно бордо. Това е, защото все още се страхувам да проявявам свободно Марсовата си енергия. Не ми е достъчно рафинирана все още и се опасявам от последствията. Пускам я съвсем полекичка и бързо се скатавам. Май само един човек, който всъщност беше много силен, имаше смелостта да се изложи изцяло на моята Огнена енергия. Не можахме да се справим. Още си ближа раните.

Благодарна съм на Вселената за всички тези издигащи срещи. 

Публикувам си снимки облечена в бяло. Комфортно ми е в този цвят.

Но също ми е комфортно и много харесвам да се обличам в черно. 
По-често когато съм сама. Пак заради имидж-ориентираните ментални програми.


Който пък ме познава още по-отблизо и ми е идвал гости знае, че сивото също ми е много любим цвят. Нещо като изява на истинското ми желание за вътрешен и външен баланс.
 













Няма коментари:

Публикуване на коментар

ОБЩУВАНЕ С ДОВЕРИЕ

                             "Трениране на успешни родители"  или как да настаним доверието в общуването по между ни?! Д-р Татан...