понеделник, 14 януари 2019 г.

От сърце


На всеки, който завижда на това как живея и какво имам, пожелавам му да има същото, за да разбере своя живот.

На всеки, който ме мисли за слаба, пожелавам да изпита всичко, което нося в душата си и да опита всичко, от което аз съм опитала за кратките си години, за да разбере какво е сила.


На всеки, който ме мисли за смешна, давам маската си, за да разбере колко е трудно да я носиш в един свят на изкривени разбирания и хаос.


На всеки, който ме мрази, давам любовта си, за да разбере какво означава прошка и да усети силата на Божественото.


На всеки, който ме обича, давам обичта си, за да разбере какво означава подкрепа и приятелство.
На всеки, който ме е предал пожелавам да бъде предаден по същия начин, за да се научи какво е да вярваш в хората, когато те нараняват.


На всеки, който се мисли за по-добър, по-умен, по-мъдър и знаещ от мен, пожелавам да живее със своята мъдрост и да обере плодовете й.


На всеки, който ме е наранил, пожелавам да се нарани на същите думи, да преживее същите рани, за да разбере мъдростта на болката и безценния урок на осъзнаването.


На всеки, който някога си е казал "ще я смачкам" подарявам усмивката си и му давам правото да го направи, давам му го с радост.


На всеки, който ме обича искрено, давам себе си - цяла! 


от Интернет Квадратът на Питагор нумерологичният ключ на душата
чрез Маргарита Стояновска


Споделете това вдъхновение ако ви е харесало.
Имате възможност да се посетите  INside йога студио
 за Йога курсове, йога терапиия или индивидуални занимания. 

За консултации и записване: temsta@abv,bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар

ОБЩУВАНЕ С ДОВЕРИЕ

                             "Трениране на успешни родители"  или как да настаним доверието в общуването по между ни?! Д-р Татан...