четвъртък, 2 март 2017 г.

Молитва за освобождаване от стреса




Мили Боже, Архангел Рафаиле, Архангел Михаиле,
Струва ми се, че съм подложен/а на силен стрес, затова се нуждая от Вашата помощ.

Моля Ви, освободете ме от напрежението, което сам/а си налагам.

Рафаиле, моля те да ме обгърнеш с целебната си енергия, та тялото ми да се освободи от последиците на стреса.

Михаиле, моля те да премахнеш въздействията от негативните мисли и страхове, включително енергийните нишки, които ме изтощават.

Желая да се освободя от всички поведенчески модели, с които се самонаказвам,  от усещането, че не ми достига време, и от всички други нагласи, които ме поставят в стресови ситуации.

Знам, че наистина разполагам с достатъчно време и енергия и Ви моля да ми помогнете да преживея това изобилие сега.

Благодаря.
Амин.  

Дорийн Върчу

Запишете се в групите по йога за справяне със стреса и за щитовидната жлеза в ИНсайд йога студио. 
За повече информация - вижте графика в сайта: 




Няма коментари:

Публикуване на коментар

ОБЩУВАНЕ С ДОВЕРИЕ

                             "Трениране на успешни родители"  или как да настаним доверието в общуването по между ни?! Д-р Татан...